Avatar billede ossys Mester
12. marts 2014 - 10:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

F1 Hjælp og Sidepanel er forsvundet?

Jeg har genoprettet (til fabriksindstillinger) min gamle VISTA på min transpotable HP. Det er gået fint efter utallige opdateringer og systemet fungerer udmærket.

Mit problem er at hjælpefunktionen (F1) kun viser indexet mens hjælpeteksten er blank !!

Problemet findes tilsynladende i alle programmer som anvender systemets hjælpefunktion.

Jeg kan vise sidepanelet og jeg kan installere gadgets, men disse vises ikke i sidepanelet. Jeg kan se de findes i sidepanelet, idet tilretningsknapperne er synlige, men de vises ikke.

Problemerne eksisteret både som administrator og som gæst.

Hvad i alverden er der galt?
Avatar billede ossys Mester
12. marts 2014 - 13:27 #1
Jeg bemærker, at også INDEX i hjælpefunktionen er forsvundet
Avatar billede Slettet bruger
16. marts 2014 - 17:01 #2
prøv og kør  fabriksindstillinger igen

lige vista !! det er en masse opdateringer  den skal ha og det er et par opdateringer som ikke dur  har du ikke mulighed for at køre Windows 7 eller 8 på da du nok ikke kan få support til vista
Avatar billede ossys Mester
17. marts 2014 - 12:42 #3
Tak for dit svar

Reetableringen af VISTA er kørt direkte fra Recoverypartionen på harddisken. Efter kørslen slettes indholdet i denne partion! Jeg har ingen diske med system!

Du har jo desværre nok ret i, jeg ikke kan forvente nogen support til den lidt ældre Windows version.
Avatar billede Slettet bruger
17. marts 2014 - 14:23 #4
har du ikke mulighed for at køre en win 7 eller Win 8 på
Avatar billede ossys Mester
18. marts 2014 - 01:09 #5
Hej igen Rasmus

Jeg har egentligt været godt tilfreds med VISTA og havde faktisk ikke tænkt mig at opgradere, da computeren er en lidt ældre model, og man smider jo ikke computere ud. Gør man vel?

Jeg kan jo da blive nødt til at opgradere! Vista 7 burde kunne køre på computeren da den så vidt jeg er orienteret ikke er så pladskrævende som Vista.
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2014 - 21:15 #6
man smider jo ikke computere ud. Gør man vel? )= NEJ

windows vsta og windows 7  fylder lige meget men hor stor er disken og ram i den ? sam bit