Avatar billede Little Helper Seniormester
15. marts 2014 - 19:29 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Søger Dansk Android Jelly Bean 4.2

Jeg søger dansk styresytem til en galaxy tab 2 p5100 som har engelsk liggende. Jeg kan nemt finde software på alle andre sprog end dansk, så tænkte om en herinde havde den gyldne URL.

På forhånd tak.
Avatar billede KHHP Juniormester
15. marts 2014 - 23:20 #1
Har du kigget her: http://download.cyanogenmod.org/?device=p5100
Det kræver ganske vist at ud låser bootloaderen op, men derefter virker det på dansk og det hele. Bruger det selv på min telefon og det fungerer langt bedre end den version der kommer fra producenten.
Nu ved jeg ikke om din model indeholder 3G og WiFi, men her er der ihvertfald android-versioner til den: http://live.samsung-updates.com/index.php?device=GT-P5100
Men lige et spørgsmål. Kan du ikke bare fabriksnulstille din enhed og så skulle du jo kunne vælge dansk sprog. Sådan er det ihvertfald ved alle de android enheder fra SAMSUNG som jeg har haft fingrene i. Deriblandt 7" udgaven af den du har.
Avatar billede Little Helper Seniormester
17. marts 2014 - 20:31 #2
Den er fra UK og har derfor ikke dansk software installeret. Og ja det er en 3G-Wifi. Den første side du har linket til http://download.cyanogenmod.org/?device=p5100 Kan jeg ikke se hvilken skulle være dansk, kun at det ihvertfald ikke er en rom software da den fylder de godt 900 - 1000 MB sådan ca. en anden side har netop dem og de ligger i den størrelse. Men den har jeg selv link til http://samsung-updates.com/device/?id=GT-P5100 Her er så bare ikke en dansk. Den som jeg mener er dansk er BLH4 men den siger de er til østlande. Men der må da være en rom til dansk.
Avatar billede KHHP Juniormester
23. marts 2014 - 00:32 #3
Hvis du nulstiller den komplet til fabriksindstillinger så skulle det være muligt at vælge sprog når den skal opsættes for første gang. Mener også at det er muligt at rette sproget efter installation. Men det kommer an på om Samsung har været så flinke at lade funktionen være synlig.
Avatar billede Little Helper Seniormester
09. december 2014 - 10:42 #4
Luk