Avatar billede PDsMS Novice
17. marts 2014 - 09:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Excel cellestørrelser ændre sig når jeg kopierer over i word

Jeg sidder og skal bruge nogle skemaer i word som kan regne osv, og har det hele liggende i et regneark, men når jeg så prøver at kopiere det over bliver det total forvredet og ligner slet ikke det jeg har i regnearket.

Hvad gør jeg ??
Avatar billede finb Ekspert
17. marts 2014 - 15:15 #1
Regn aldrig i Word !
Bliv i Excel, og brug
lidt tid på at opsætte
arket brugervenligt.
finb
Avatar billede PDsMS Novice
18. marts 2014 - 06:54 #2
Ja er jeg også kommet frem til, men var nød til at have det i Word fordi der skal noget info på arket fra en sharepoint løsning som ikke understøttes af Excel...

Men du for svaret... ;)
Avatar billede finb Ekspert
18. marts 2014 - 15:53 #3
Tak for point.
Kan du evt. lægge sharepoint
over i notepad, og derfra
til Excel ?
Excel har også en
import-funktion, der
måske kan forstå
sharepoint.
Avatar billede PDsMS Novice
19. marts 2014 - 06:43 #4
Tror jeg ikke da det er felter med data så som "creator" "Version" "ID"

som vist er ret svære at fange ud hvis ikke man bruger en Word