Avatar billede dansekongen Nybegynder
19. marts 2014 - 10:27 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

gemme user input i form app uden database?

Hej, jeg er ved lege med noget programmering i Visual studio C# form applikation. Jeg har lavet en tekstboks som skal tage brugerens input, derefter bliver inputtet gemt i en liste.

Er det muligt at gemme disse inputs til når programmet bliver startet igen? uden ekstern database. Det er oplysninger som navn, adresse, email osv der skal gemmes.

På forhånd tak for svar
Avatar billede jakobdo Ekspert
19. marts 2014 - 11:28 #1
Du kunne vel skrive dem til en "fil" eller i registreringsdatabasen ?
Avatar billede MorDuC Nybegynder
19. marts 2014 - 20:01 #2
søg på streamreader og streamwriter
så skulle du kunne finde nogle guides til at gemme data i en tekst fil
Avatar billede arne_v Ekspert
20. marts 2014 - 00:14 #3
XML file. App config fil. Der er mange muligheder.
Avatar billede dansekongen Nybegynder
21. marts 2014 - 06:58 #4
tak for de brugbare svar, jakobdo afgiv svar for point
Avatar billede jakobdo Ekspert
21. marts 2014 - 08:30 #5
Svar!
Avatar billede jakobdo Ekspert
21. marts 2014 - 09:47 #6
takker for point.