Avatar billede jonaslr Nybegynder
20. marts 2014 - 09:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Htaccess root til /forside

Hej eksperter.

Jeg er ved at lave noget url rewrite til mit kommende site, da jeg gerne vil opnå god SEO.

Jeg har ok fat i det, men jeg er virkelig ude i knibe med indexen. Hvordan får jeg den til, når en bruger går ind på sitet at vise www.site.dk til www.site.dk/Forside ?
Avatar billede jonaslr Nybegynder
20. marts 2014 - 09:49 #1
Den skal ikke hente fra /Forside folderen, den skal bare vise /Forside - i virkeligheden skal det link den skal hente fra være ?page=frontpage
Avatar billede jonaslr Nybegynder
20. marts 2014 - 11:58 #2
Redirecedtede bare med PHP headers
Avatar billede jonaslr Nybegynder
20. marts 2014 - 11:58 #3
..