Avatar billede EmilSommer Nybegynder
24. marts 2014 - 15:12 Der er 5 kommentarer

Pludselig bortgang af trådløst netkort...

Jeg har lige erhvervet mig en Acer Aspire v5 med windows 8.0, og har brugt en lille time på at lave set-up. Det trådløse netkort virkede fint, og jeg brugte internettet til at installere chrome.
Det irriterede mig imidlertid at man ikke kan undgå startmenuen og hoppe direkte til skrivebordet, så jeg fandt og fulgte disse anvisninger:http://www.winhelp.dk/?mod=entry&id=727 med det resultat at jeg ved genstart fik sort skærm. Det var dog muligt at bruge ctrl-alt-del, og det lykkedes mig at rette det tilbage til det gamle, MEN nu er det umuligt at finde netværk. Den siger at forbindelsesstatus er ukendt, og jeg kan ikke bruge fejlfinding. Jeg forsøgte at gendanne, men blev blokeret af en fejl (0x80042302). Den første besked computeren gav mig, var at der ikke fandtes et trådløst netkort. Men jeg har jo lige brugt det.
Hjælp hjælp hjælp.
PS, jeg har forsøgt at resette batteriet også, men det har ikke hjulpet, og jeg er fuldstændig sikker på at nettet virker ellers.
MvH Emil
Avatar billede claudius01 Praktikant
24. marts 2014 - 17:27 #1
Kan du se netkortet i enhedshåndteringen? Hvis du kan så fjern det og reboot.
Avatar billede EmilSommer Nybegynder
24. marts 2014 - 18:29 #2
Nej Jeg kan ikke se det, jeg afleverer computeren til butikken i morgen. Den er kun en dag gammel, så burde ikke være sådan noget her i vejen. Men tak for dit svar!
25. marts 2014 - 06:37 #3
... og butikken gennemfører sandsynligvis bare en [Factory Restore] uden at blinke !!!
25. marts 2014 - 06:38 #4
Avatar billede puren Ekspert
21. august 2014 - 23:59 #5
Lukketid??