Avatar billede Losha Nybegynder
26. marts 2014 - 09:55 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Fordeling af matrix på forskellige ark

Hej

Jeg har en matrix med 1000 "medlemmer" og oplysninger som telefon, navn, hold og kontaktperson.

Der er ca. 20 kontaktpersoner til de 1000 medlemmer.

Jeg har oprettet et ark pr. kontaktperson, og vil nu gerne sortere matrixen således at hver kontaktpersons ark, indeholder/viser de medlemmer de har ansvaret for.

Jeg har prøvet med lopslag, men den returnere bare den samme person i en "uendelighed".

Har også tænkt at jeg blot kan hente data, og så lave en tabel og sortere det efter navnet, men så skal jeg opdatere det hver gang jeg skal have nye data med.

Nogen der har en ide?
Avatar billede supertekst Ekspert
26. marts 2014 - 10:21 #1
VBA
Avatar billede Losha Nybegynder
26. marts 2014 - 10:33 #2
Helst ikke VBA.
Avatar billede supertekst Ekspert
26. marts 2014 - 11:11 #3
Hvorfor?
Avatar billede sdh Mester
26. marts 2014 - 11:36 #4
se eksempel på løsning på gupl.dk

Udtræk af dataene står dog i dette eksempel i samme ark.

http://gupl.dk/708953/
Avatar billede Losha Nybegynder
26. marts 2014 - 15:36 #5
@ supertekst:
Fordi jeg ikke er rigtig god til det, og så giver det nogle problemer i forhold til vores sikkerhedsniveau.

@sdh:
Det virker! Skulle dog lige selv gennemskue formlen, da mit skema er lidt anderledes sat op. (der er flere data en det jeg beskrev, men det ville have krævet en hel roman at beskrive... :)

Smid et svar så får du point.

Mange tak for hjælpen til jer begge
Avatar billede Losha Nybegynder
26. marts 2014 - 15:37 #6
hmm, så kom jeg selv til at smide et svar, men det gør vel ikke noget, bare du også smider et... ?
Avatar billede sdh Mester
26. marts 2014 - 15:44 #7
Hermed et svar.
Godt du kunne bruge det.