Avatar billede clha Nybegynder
26. marts 2014 - 18:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Gratis online program til privatøkonomi

I programmet spiir.dk kan man importere alle sine private bankposteringer for et helt år og kategorisere dem efter en lang række foruddefinerede kategorier såsom husholdning, forsikring, etc.
I spiir kan man ikke selv definere kategorier - og det har jeg brug for. Og jeg kan heller ikke indsætte egne posteringer udenfor bankernes eksportfiler - fx en kontantudgift.

Har nogen et bud?
Avatar billede Slettet bruger
26. marts 2014 - 18:58 #1
Danske Bank har indbygget sådanne ting i deres netbank.
Så hvis du har Danske Bank, kunne du eventuelt bruge deres system. Kan klart anbefales.
Avatar billede clha Nybegynder
10. april 2014 - 07:46 #2
Tak for tippet. Jeg bruger også DB, men opdagede først denne service nu. Giv svar.
Avatar billede Slettet bruger
10. april 2014 - 08:07 #3
Svar