Avatar billede Kastanievej Nybegynder
27. marts 2014 - 07:30 Der er 2 kommentarer

Underlige facebook likes?

Hej Eksperter

Jeg har et problem på facebook, hvor "jeg" konstant (ikke mig) liker facebook sider. Som vist på det billede jeg har tilføjet, så liker "jeg" nogle facebook sider, som jeg aldrig har været inde på. Hvis jeg trykker "Synes ikke godt om længere" går der 2 minutter, så har "jeg" liket siden igen.

Hvordan kan jeg stoppe det her?

http://s4.postimg.org/i3uj4mvt9/Unavngivet.png
Avatar billede tiger_dk Mester
27. marts 2014 - 09:24 #1
noget kunne tyde på. at nogen har overtaget din konto. Prøv, at ændre dit password !
Avatar billede Kastanievej Nybegynder
04. november 2014 - 11:35 #2