Avatar billede tobiasduus Nybegynder
29. marts 2014 - 17:00 Der er 2 kommentarer

Minecraft - Groupmanager timeout commands

Hej der ude. Jeg har en Minecraft server, og har lidt brug for hjælp til min groupmanager. Jeg skal få noget timeout på nogle af commandsne og jeg aner ikke hvordan man gør. Hvis der er nogen der ude som kan/vil hjælpe mig, så please skriv!!

På forhånd tak.
Avatar billede Emil3129 Novice
29. marts 2014 - 23:04 #1
Det kan være mange ting måske skal du opdatere Groupmanager eller har du skrevet forkert kode :) håber det kunne hjælpe
Avatar billede tobiasduus Nybegynder
29. marts 2014 - 23:07 #2
Altså da jeg gjorde det, virkede det og dog ikke. Lidt svært at forklare. Men kan du finde ud af det? og hvis du kan, vil du så hjælpe? :)