Avatar billede ninanip Novice
31. marts 2014 - 10:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Wordpress hjælp

Hejsa

Jeg skal bruge et formular til at sende ansøgninger om tilskud online. Havde tidligere en genial een på min hjemmeside men den fungerer ikke i wordpress.
Udover felter til email, navn osv. skal denne desuden kunne lave rullemenuer (til årgange)
Og henvise til en tak side. (underside)
Avatar billede 2Mida Praktikant
31. marts 2014 - 11:35 #1
Kig på http://www.fastsecurecontactform.com/ , der er et hav af indstillingsmuligheder
Avatar billede sky Nybegynder
01. juni 2014 - 10:37 #2
Tror også contactform7 vil kunne klare det - med mindre modifikationer.
Avatar billede ninanip Novice
02. januar 2015 - 13:08 #3
Lukkes, kan ikke bruge svar