Avatar billede anjensen1 Novice
31. marts 2014 - 17:11 Der er 5 kommentarer

Batch afvikling - er der forskel på at køre fra CMD og fra et script?

OS winXP

når jeg kører
komi -d fil1.kkz > fil1.km
fra en cmd-promt
Så omdannes en komprimeret (bin-fil) til en ukompimeret ascii
Det er Det der skal ske
Men en batch

komi -d %1 > %2
echo %1
pause
echo %2
pause

som køres med en batchfil med navnet
Zconvert(c.ind,cud).bat
giver et kort blink, of der sker intet
Dur batch scripts lavet i notepad ikke?
Eller er ded bar' forkert ? :p

Husk 'svar' pfht
01. april 2014 - 06:34 #1
Hvilken variabel / fil definere du i henholdsvis %1 og %2 når du kører [Zconvert(c.ind,cud).bat]  *.BAT filen ???

Når du kører den 'manuelt' bruger du jo henholdsvis  fil1.kkz  og  fil1.km
01. april 2014 - 06:35 #2
Pssst: Du bør lige følge op på / lukke selv mht. dine gamle spørgsmål ->
www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/anjensen1 ...
Avatar billede anjensen1 Novice
01. april 2014 - 19:25 #3
Ikke engang med selve run-linien sker der andet end et lille blink - der kommer simpelthen ikke nogen konsol, og der er ingen pause(r) der afventer keypress -Kan notepad bruges til batchscripts?
Avatar billede anjensen1 Novice
01. april 2014 - 19:26 #4
De er 0 pointers eller ubesvarede, men jeg selv besvare, og lukke. Ser på det
02. april 2014 - 06:20 #5
Som jeg har forsøgt at skrive/forklare ... når du kører nævnte *.BAT Zconvert(c.ind,cud).bat ... hvilke FILER skal den tage sig af ???

I modsætning til den 'manuelle' med

komi -d fil1.kkz > fil1.km

hvor det er filerne fil1.kkz og [/b]fil1.km[/b] der bruges ...