Avatar billede Necrokdns Nybegynder
03. april 2014 - 16:10 Der er 2 kommentarer

LG X110

Hej jeg har en LG X110 bærbar computer, den er ikke just noget at råbe hurra for men jeg elsker den fysiske størrelse på den, men går lidt og lejer med tanken om at opgradere den, men finders der et bundkort der passer deri, jeg er ikke ude efter det nyeste men den må gerne trække lidt mere end den gør nu
Avatar billede chalde Seniormester
03. april 2014 - 16:33 #1
men finders der et bundkort der passer deri
Som udgangspunkt nej. Bundkort til laptops laves specifikt til den enkelte model/serie. Se dig istedet om efter en ny.
Umiddelbart ser det ud til, at det eneste der kan opgraderes i den, er harddisken. Ram er tilsyneladende loddet fast og cpu er en integreret del af bundkortet.
Avatar billede Necrokdns Nybegynder
03. april 2014 - 18:30 #2
Ja har godt set det, de har fået sat det hele godt og grundigt fast så man ikke kan en skid det var også derfor jeg var på jagt efter et helt nyt bundkort jeg kunne smide i. Men tak for svaret