Avatar billede valleystone Nybegynder
04. april 2014 - 15:09 Der er 2 kommentarer

Arbejdsgruppe ml. win 8.1 og win 7 HVORDAN?

Jeg har aldrig haft problemer med at danne hjemmegruppe ml. mine 3 PC da alle var win 7. Nu er den ene med win 8.1 og jeg har prøvet alt. Jeg ender i et uforståeligt kodehelvede. Jeg har delt alt, og kan se maskinerne men bliver nægtet adgang.
Burde være piece of cake, men hvorfor er det så uforståeligt?
Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede Slettet bruger
05. april 2014 - 18:52 #1
kan du se den i Netværk
Avatar billede wanthai Nybegynder
25. juli 2014 - 16:31 #2
Hej her på tråden.

Jeg har samme problem. Da jeg kun kørte win7 kunne jeg tilgå alle maskinerudenproblemer,men efter at have fået win8.1 (regner med at det er N, det er en OEM version).
Jeg skal opgiver bruger og password, hvad jeg ikke skulle tidligere,altså win7 til win8 og omvendt.

Er der en nem løsnigtildet.Der mågerne være en hvor jeg også kan deltage i hjemmegruppemed min win8.1.
Har dog mistanke om at jeg skal opgradere til win8.1 pro før jeg kan løse disse problemer.
Det er win7 pro jeg kører på de gamle maskiner.