Avatar billede kasperhauge Praktikant
05. april 2014 - 21:21 Der er 1 løsning

Valg af router

Da jeg havde enorme problemer med det trådløse netværk i min nyindkøbte router (Linksys EA4500), har jeg valgt at sende den retur.

Jeg er nu på udkig efter en ny router, og har forelsket mig i Linksys EA6700. Dog kan jeg se der findes 2 forskellige modeller; nemlig EA6700-EN og EA6700-EW. Når jeg kigger specifikationerne, er der absolut ingen forskel. De er fuldstændig ens. Eneste forskel er prisen, som svinger mellem 50 og 600 kr i forskel fra den enkelte forhandler.

Jeg har googlet emnet til hudløshed, og er bestemt ikke blevet klogere. Er der mon nogen her der ved hvad forskellen er?
Avatar billede kasperhauge Praktikant
07. april 2014 - 14:35 #1
Tror muligvis jeg har fundet forskellen, men dog noget usikker. EA6700-EN står der AC450+1300 på kassen, EA6700-EW står der AC1750+ på kassen. Har netop bestilt sidstnævnte.