Avatar billede gertn Nybegynder
21. april 2014 - 13:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ingen usb-forbindelse Garmin Virb kamera

Når jeg bruger en USB-stift (hedder den det?), eller når jeg forbinder min GPS til pc via en usb-indgang, så kommer der både lyd og senere et vindue, hvor der kan vælges, hvordan der skal åbnes. Vinduet med oversigt over drev viser både harddisken -drev C - og f.eks. drev E eller F.

Når jeg forbinder mit nye VIRB-kamera via enten E eller F, så sker der ingenting. Skærmen på kameraet viser det symbol, som er ved usb-indgangene (pil med afgreninger, men der vises ingen drev på stifinder. Har Windows 7. Garmins supportside virker overhovedet ikke, så nu håber jeg på hjælp her. Jeg skal have redigeret en test-optagelse, så jeg kan få kameraet korrekt indstillet ti optagelser tirsdag / onsdag, så jeg er noget på den.
Avatar billede poko1 Ekspert
21. april 2014 - 17:28 #1
Gå i enhedshåndtering og se om du ikke er manglende drivere?
http://gratisupload.dk/vis_billede/709823/
Avatar billede gertn Nybegynder
21. april 2014 - 18:01 #2
Jeg er et fjols til it - er fra den tid, hvor der hed EDB, hvordan finder man enhedshåndtering, og hvordan skal det læses?
Avatar billede gertn Nybegynder
21. april 2014 - 18:17 #3
Så fandt jeg enhedshåndtering, men det hjælper mig ikke videre.
Avatar billede gertn Nybegynder
25. april 2014 - 09:55 #4
Fik en it-kyndig til at kigge på min pc efter jeg havde installeret en Garmin-driver. Den blev fjernet, og efter en genstart kobledes kameraet til via usb-port, og efter cirka 10 sekunder virkede skidtet! Hans forklaring: Der er installeret Windows Service Pack 1, og den version klarer det åbenbart af sig selv.