Avatar billede curriculum Nybegynder
28. april 2014 - 13:15 Der er 5 kommentarer

Angreb fra diverse universiteter

Er der nogen her, der er blevet udsat for eller kender til disse cycliske kald fra universitet ip adresser ?

En af vores servere på mit arbejde bliver cyclisk ramt af ip adresser fra universiteter med Class B netværksringe.
Har læst på ComputerWorld.com at mange amerikanske universiteter er blevet hacket her på det sidste. Tilfældigt nok, så var University of Michigan et af de universiteter, der blev hacket og nogle ip adresser registreret i vores iis server log stammer sjovt nok lige derfra.

Input er meget velkomne.
Avatar billede Slettet bruger
29. april 2014 - 16:46 #1
Point ude: 2.740
Avatar billede curriculum Nybegynder
29. april 2014 - 17:01 #2
??
Hvis du spørger om udestående points, så må gerne få dem, hvis du sender svar ind på mine spørgsmål de sidste 10 år.
Avatar billede Slettet bruger
29. april 2014 - 17:38 #3
Nej tak men mon ikke Eksperten har sendt dig en masse mail for at få dig til at lukke de tråde du har åbnet.

Og mon ikke dem der har svaret gerne, vil vide om du kan bruge deres svar til noget.
Avatar billede curriculum Nybegynder
29. april 2014 - 18:33 #4
Nej, det har de ikke. De allerfleste tråde jeg har oprettet, er der kun nogle kommentarer til og dem kan man ikke give pointene, så det er noget meget man kan gøre og hvorfor lukke tråden, da man gerne vil have et svar ?
Men hvorfor bekymrer du dig over min udestående points ? gør de dig fortræd eller er du bare en interessant ?
Avatar billede Slettet bruger
29. april 2014 - 18:50 #5
De allerfleste tråde jeg har oprettet, er der kun nogle kommentarer til og dem kan man ikke give pointene

Okay sådan kan man jo se på, det men det har bare været kutyme at give point til dem der kom med et brugbar svar, eksempelvis giver du i denne tråd 100 point.

gør de dig fortræd

Overhoved ikke jeg er bare vandt til en anden måde, at forholde mig til Eksperten på.