Avatar billede ZeBa Ekspert
02. maj 2014 - 02:09 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Forbindelse mellem PC og Smartphine

Windows 8
I går lykkedes det mig at få forbundet de to, men nu kan jeg ikke få det til at fungere.
Jeg kan godt få de to til at genkende hinanden, men hvad gør jeg så derefter for at flytte filer over på smartemn?
Avatar billede ZeBa Ekspert
02. maj 2014 - 02:30 #1
Og skulle man ikke kunne bruge stifinder sammen med BT og trække filer fra enhed til enhed?
Avatar billede kibasnowpaw Nybegynder
07. maj 2014 - 19:49 #2
ved ikke hvad for en Smartphone du har men det fleste har et program til af finde hinanden samsung har deres Kies program
http://www.samsung.com/dk/support/usefulsoftware/KIES/JSP
Avatar billede ZeBa Ekspert
07. maj 2014 - 19:59 #3
Som jeg skrev, så har de fundet hinanden.
Avatar billede kibasnowpaw Nybegynder
07. maj 2014 - 20:05 #4
ja men du skriver ikke hvad for en Smartphone du har og om det er kies eller BT du bruger kan ikke fortælle dig hvordan før jeg ved hvordan de har fundet hinanden. og hvad program du bruger og hvad Smartphone du har
Avatar billede ZeBa Ekspert
07. maj 2014 - 20:21 #5
Samsung GT-18190N
Android 4.1.2
Bruger BlueTooth
Avatar billede kibasnowpaw Nybegynder
07. maj 2014 - 20:31 #6
her skulle virke på samme måde om det er en tablet eller en mobil da de bække køre med Android
http://www.dummies.com/how-to/content/how-to-use-bluetooth-to-transfer-files-between-a-c.html

nu du har en Samsung hvorfor bruger du ikke kies til af flytte filer med alt du skal bruge er et USB stik eller Wi-fi på pcen/bærbarn
Avatar billede ZeBa Ekspert
07. maj 2014 - 20:38 #7
Fordi jeg aldrig kan finde kablet med det stik, der passer til mobilen :)
Og jeg ved ikke, hvordan jeg bruger WiFi
Avatar billede kibasnowpaw Nybegynder
07. maj 2014 - 20:45 #8
du kan også bruge dropbox vis du har Internet på din mobil nå du laver en bruger få du 2 gb fri plads til filer også godt til online Backup
Avatar billede ZeBa Ekspert
07. maj 2014 - 21:15 #9
Jeg kan ikke rigtig se fidusen ved at flytte filerne to gange.
Jeg vil bare gerne finde ud af, hvordan jeg flytter filer fra min PC til mobilen - uden alle mulige smarte ting, og jeg skal ikke have noget som helst synkroniseret.
Avatar billede ZeBa Ekspert
22. maj 2014 - 00:16 #10
x