Avatar billede vesel Juniormester
02. maj 2014 - 20:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mit "nyt faneblad" i Google Chrom er overtaget af en ukendt søgemaskine

Hej
Når jeg åbner et nyt faneblad i Google Chrom, åbner en søgemaskine, som ikke viser, hvd den hedder.
Jeg kan åbenbart ikke ændre fanebladsindstillinger under indstillinger.
Nogen, der har et bud på, hvordan jeg ændrer den, og får slettet det der åbenbart har sneget sig ind?
Avatar billede kurtba Ekspert
02. maj 2014 - 21:07 #1
Prøv i højre hjørne foroven at klikke på knappen med 3 vandrette streger. Vælg Værktøjer og herefter Udvidelser. Det kan være at du kan se den som et plugin der og deaktivere.
Ellers må du  prøve at rense computeren med Malwarebytes - gratis.
Evt. også AdwCleaner.
Sluttelig kan man søge i regedit på det navn som den linker op til og så slette der. Der skal man dog lige vide lidt om, hvad man laver.
Avatar billede vesel Juniormester
02. maj 2014 - 22:47 #2
Malwarebits virkede :-) Tak
Vil du skrive et svar, så jeg kan gi' dig point?
Avatar billede kurtba Ekspert
02. maj 2014 - 23:41 #3
OK