Avatar billede i2rotten Nybegynder
07. maj 2014 - 16:13 Der er 2 kommentarer

1 pc, 2 skærme, 2 tastatur

Hi, hvordan kan man mon, få to skærme og 2 keybord til at virke på en  PC.?
Avatar billede kibasnowpaw Nybegynder
07. maj 2014 - 20:38 #1
2 skærme er næmt først tjek om din GPU *Grafikort* har 3 udgange de fleste kort i dag har en HDMI og en DVI som minimum då tilslutter du bare dine skærme i de 2 porte vis den kun har en port Hdmi,DVI eller vis det er et gamle kort VGA so kan man købe en Box der deler Skærmbillede ud til flere skærme

og 2 keybord skal du bruge 2 med USB og følge dette link du kan vis også sætte det op til brug af 2 mus http://www.makeuseof.com/tag/teamplayer-use-multiple-keyboard-and-mice-on-one-system/
Avatar billede i2rotten Nybegynder
21. juni 2014 - 10:17 #2
Tak for dit svar, nu har jeg løst, problemet, det blev
2 skærme via dvi splitter, en usb hub, det køre, jeg skal dog finde en ny nr2 skærm, da den køre i skod format, de skal ha samme format.