Avatar billede LarsLj Novice
15. maj 2014 - 10:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Indsæt html fil efter et tag

Hej
Jeg skal indsætte en fil, f.eks. minFil.html med html indhold, f.eks. "<p>Hej verden</p>" EFTER et tag.

Jeg kan sagtens finde ud af at loade indholdet IND i et tag, f.eks. $("#div1").load("minFil.html");, mit problem er, at jeg gerne vil placere det EFTER f.eks. <div id="#div1> tagget.

Kender du løsningen, så tøv ikke med at dele din viden ud :-).

På forhånd tak for hjælpen
// Lars
Avatar billede niklask Nybegynder
15. maj 2014 - 12:32 #1
var minFil = $("<div/>").load("/minFil.html", function () {
$("#div1").after(minFil.html());
});

Det skulle gerne virke.
Avatar billede LarsLj Novice
15. maj 2014 - 13:28 #2
Hej Niklask

Det gør det også, det virkede endda første gang. Tak for hjælpen. Vil du lave et svar og ikke en kommentar, så jeg kan give dig dine velfortjente point.

// Lars
Avatar billede niklask Nybegynder
15. maj 2014 - 13:41 #3
Super!