Avatar billede Gix Juniormester
17. maj 2014 - 03:06 Der er 1 løsning

XML to PHP array - Trying to get property of non-object

Prøver på at hente noget data ud fra en side som et XML dokument, vil derefter bruge simpleXML, dette virker også fint med den første løsning her,hvilket viser at der er forbindelse, dog ved den anden løsning kan jeg ikke få det til at virke ordentligt.

Da jeg skal bruge en del data vil første dog skabe for mange kald (mellem 7-47 kald afhængigt af side).

Det virker fint på localhost, men øjeblikket jeg lægger det ud på en server giver den fejlen:
Notice: Trying to get property of non-object in
(linien med test2), hvor alt andet er fjernet så det er der fejlen opstår.

[code]
$xml=simplexml_load_file("http://api.eve-central.com/api/marketstat?typeid=17888&regionlimit=10000002");

$data['test1'] = $xml->marketstat->type->buy->median;
$data['test2'] = $xml->marketstat->type['0']->buy->median;
[/code]

XML dokumentet:
[code]
http://api.eve-central.com/api/marketstat?typeid=17888&regionlimit=10000002
[/code]

Skal bruge det i samarbejde med PHP, og simpleXML var foreslået på langt de fleste sider jeg kunne finde, dog virker det ikke kompatibelt med mange hosts.

Nogle forslag til en eventuel løsning på dette? Eller eventuelt et alternativ (gerne med et eksempel da jeg ikke er så erfaren med PHP)

- Var lidt svært at finde en rammende overskrift desværre. Det er jeg desværre nødt til at beklage på forhånd.

Mvh.
Gix
Avatar billede Gix Juniormester
17. maj 2014 - 03:18 #1
Var pga. jeg havde fået tilføjet de ' grundet en dårlig vane. Fandt løsningen, dog mærkeligt det ikke fremprovokerede fejl lokalt.