Avatar billede EveryMA Mester
19. maj 2014 - 21:54 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

E-Cigaret siger 000

Hej. Jeg har en E cigaret med navnet 'K200'. Den har fungeret fint men nu viser den bare tre gange nul (000) på displayet, når der bliver trykket. Den generer ingenting, siger ingenting og gør intet udover at vise de tre nuller. Jeg har skiftet tank på den og brænder - men intet fungerer.

Er der nogen der har erfaring netop på dette område?
Avatar billede madseksperten Nybegynder
19. maj 2014 - 22:10 #1
Ok det var da træls...
Avatar billede EveryMA Mester
19. maj 2014 - 22:15 #2
Ja, det var det.

Har du flere konstruktive beskeder? Så må du meget gerne fyre dem af. De er så behjælpelige, når spørgsmålet er lagt under Diverse -> Fri debat.
Avatar billede serverin Praktikant
19. maj 2014 - 22:39 #3
lavede lige en google søgning:
kom frem til dette:
1) Atomizer Resistance indicator:  a. "000" means the heat coil doesn't work.
                                b. "X.Xo" shows the atomizer resistance. Ex: "2.6o" means the resistance is 2.6ohm.

Kilde: http://www.kamrytech.com/Product/708962814.html
Punkt 2.7.

Håber det kan bruges.
Avatar billede madseksperten Nybegynder
19. maj 2014 - 22:56 #4
Du kunne starte med at lukke dine 16 åbne spørgsmål. Efter det kan vi tale om konstruktive ting...
Avatar billede EveryMA Mester
20. maj 2014 - 19:16 #5
Tak serverin.

Det passer bare ikke helt i min sammenhæng, da jeg har flere tanke, jeg har prøvet med, og den viser det samme på alle. 'Coilen' er inde i tanken og det er umuligt, at mine fire tanke alle er gået i stykker på nøjagtigt samme tid :)
Avatar billede EveryMA Mester
24. maj 2014 - 17:24 #6
serverin - smid gerne et svar.
Jeg har bestilt en ny 'body' til den, da min X6 tank kører fint på en anden E-Cigaret.
Avatar billede EveryMA Mester
06. december 2014 - 21:09 #7
serverin - ville du have point? :-)
Avatar billede EveryMA Mester
18. oktober 2015 - 16:47 #8
lukker.
Avatar billede EasyToSmoke ApS Praktikant
27. januar 2023 - 12:18 #9
Easy to Smoke kan fixe problemet, da vi har et stort udvalg af forskellige e-cigaretter, så du er sikker på at finde den, som passer til dine behov. Der er et bredt udvalg af stilarter og størrelser, så du kan finde den, der passer til dig. Deres e-cigaretter er lavet af høj kvalitet og deres e-juice/evæske er lavet med naturlige ingredienser, så du kan nyde en sund og god smag.

Vi har kun sikkerhedsgodkendte e-cigaretter, som er designet til at være sikre og effektive. De overholder strenge kvalitetskrav og har gennemgået omfattende tests. De indeholder også ingredienser, der er godkendt af sundhedsmyndighederne. Det betyder, at man kan stole på, at ens e-cigaretter ikke indeholder noget, der kan skade ens helbred.

Kopier link: https://easy-to-smoke.dk/e-cigaret-kit/