Avatar billede Browngirl Nybegynder
22. maj 2014 - 14:50 Der er 14 kommentarer

ccklener

Hjælp har kørt ccklener og nu kan jeg ikke åbne google chrome?
:"(
Avatar billede claes57 Ekspert
22. maj 2014 - 15:46 #1
afinstaller den, og hent en frisk version på nettet.
Avatar billede Browngirl Nybegynder
04. juni 2014 - 17:17 #2
Det har jeg nu gjord så nu kan jeg godt åbne google chrome igen men nu siger min comp at den fylder for meget og low disk place forstår jeg ikke har brugt det i flere år uden problemer Hvad kan der være galt? håber du kan hjælpe
Avatar billede Browngirl Nybegynder
04. juni 2014 - 17:26 #3
Og tusind tak for hjælpen :)
Avatar billede claes57 Ekspert
04. juni 2014 - 17:40 #4
hvilken windows-version kører du?
Avatar billede Browngirl Nybegynder
04. juni 2014 - 18:41 #5
Hvor kan jeg se det? Har ikke rigtig forstand på computer området :/
Avatar billede claes57 Ekspert
04. juni 2014 - 18:55 #6
i kontrolpanel / system - der står fx XP, Vista, 7 eller 8 (se i området system eller windows-udgave)
Avatar billede Browngirl Nybegynder
04. juni 2014 - 22:16 #7
Windows 7
04. juni 2014 - 22:41 #8
Hvilken "Besked" siger

men nu siger min comp at den fylder for meget og low disk place ?
Avatar billede Browngirl Nybegynder
04. juni 2014 - 23:04 #9
Hvad mener du?
Avatar billede Browngirl Nybegynder
04. juni 2014 - 23:17 #10
Nu forstår jeg det et pop op der kommer op på min computer hvor den siger jeg skal køre et program som hedder disk cleanup for at få plads på min comput
05. juni 2014 - 00:00 #11
... er det en Windows7 Microsoft program eller noget du ikke kender ?

Eller er det via din Browser / Internet program ?

---

Prøv at hente AdwCleaner her:
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/dl/125/
(Der går lige 5 sek før du skal trykke på gem)
Start programmet, og når det er startet trykker du på [Scan]
Pc scannes, og ved endt scanning skal du trykke på [Clean].
Og derefter (automatisk) genstart...
Tilbage fra genstart kommer en log, som du gerne må kopiere herind.
Avatar billede claes57 Ekspert
05. juni 2014 - 11:16 #12
i Start - alle programmer / tilbehør / systemværktøjer.
Der ligger 'disk cleanup' den finder først overflødige filer, der kan fjernes uden at noget går galt. Når det er klar kommer et vindue - bare sæt hak i alle - og så klik Ok.
Det skulle frigive plads.
Avatar billede Browngirl Nybegynder
08. juni 2014 - 20:26 #13
Nu det kommet i orden tusind tak for hjælpen :)
Avatar billede claes57 Ekspert
08. juni 2014 - 20:37 #14
Læg et svar selv og accepter det, så spg lukkes.