23. maj 2014 - 19:56Der er
5 kommentarer og 1 løsning
Diagnose af forbindelsesproblemer
Når jeg vil hente en brochure eller prisliste i pdf format popper der et nyt vindue op Diagnose af forbindelsesproblemer. Det er det samme om jeg bruger Internet Explore eller Mozilla Firefox. Hvordan får jeg forlænget søgetiden i Internet Explore eller Mozilla Firefox ?
Du har en pdf-læser, der fejler. Afinstaller den helt, og tjek at udvidelser i browserne til pdf er fjernet eller deaktiveret. Genstart, og hent en pdf-læser igen. Der er flere gode, der er mindre og hurtigere end lige Adobe Acrobat reader.
Nej, Nej, Nej,.... det er ikke pdf-læser som fejler. Det er download vinduet som timer-Out. Jeg burde vel kunne hente filen, uden at have noget pdf program installeret, så vil den bare ses som en fil af ubestemt type.
Det kommer an på opsætning af pdf-håndtering i browsere. Mine downloader ikke, men åbner altid direkte. Hvis du ikke tror det, så tjek og deaktiver i det mindste udvidelse i browser, så den vil downloade.
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.
Følg dette spørgsmålOpretPreview
Flere spørgsmål fra Internetforbindelser kategorien