Avatar billede EveryMA Mester
24. maj 2014 - 17:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Facebook-login-knap: Hvordan tjekker man?

Hej.
Jeg har læst lidt omkring det at besøgende kan logge ind på en hjemmeside via. Facebook-login. Jeg har fundet frem til Facebooks udviklingsside, hvor de kommer med forslag, idéer og til tider også løsninger, men i forhold til hvad de viser og skriver, har jeg fortsat et spørgsmål....

hvordan tjekker man om personen er logget ind eller ej?

hvis man har en side, som kun brugere der er logget ind kan se (som f.eks. denne side på eksperten, hvor man opretter spørgsmål), hvordan laver man så et "tjek"? Skal det kodes i php, asp? Jeg går ud fra det hele er JS, men Facebook kommer ikke med en reel idé om hvordan man sikrer sig, at en side kun kan ses af folk der er logget ind.

Jeg har læst flere artikler omkring Facebook-login, men det omhandler stort set det samme hver gang: scriptet til at få login-boksen frem.
Avatar billede TIversen Novice
25. maj 2014 - 20:48 #1
Måske kan facebook php sdk hjælpe dig?:

https://github.com/facebook/facebook-php-sdk