Avatar billede alexi Praktikant
27. maj 2014 - 12:19 Der er 1 løsning

Lyd I/O forsvinder, når Skype el. TS åbent

Jeg ved ikke, om tråden er rigtigt lagt.

Jeg har et utroligt frustrerende problem med lyd enhederne på min computer. Jeg har et USB headset med mic og høre-halløj. Når Skype eller Teamspeak kører på computeren, bliver både mic-input og høre-output deaktivereret (de forsvinder) fra lyd enheder - nogen gange med 1 mins mellemrum andre gange oftere - efter 20 sek kommer de igen og alt virker perfekt - indtil 1 min senere, hvor det gentager. Og det er KUN, når Skype eller TS kører - så det kan næsten ikke være løs forbindelse eller sådan noget.

Jeg har søgt på nettet men ikke fundet noget svar - nogen forslag?

Headsettet er et Logitech G430 og jeg kører Windows 8.1.
Avatar billede alexi Praktikant
27. maj 2014 - 17:58 #1
Oh well. Jeg fandt en (mærkelig) løsning.

Hvis andre har lignende problem - det er åbenbart kun for Logitech headset:
https://www.youtube.com/watch?v=MgiGpQxckHE