Avatar billede 7th Praktikant
09. juni 2014 - 22:33 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Billigste måde at se TV 2 i sommerhus

Jeg ønsker at se TV 2 (VM og TDF) i mit sommerhus, som er uden internet. Der er kun en god gammeldags antenne på taget.

Det billigste jeg har kunne finde indtil videre er Boxer Flex til 592,50 kr. men det er for et halvt år.

Jeg har også en iPad, som evt. kan benyttes, men har pt. intet abonnement. Jeg kan ikke gennemskue om det evt. er billigere at købe abonnement til TV 2 Play, eller om det bliver for dyrt at streame.

Hvad er den billigste løsning?
Avatar billede 220661 Ekspert
09. juni 2014 - 22:57 #1
Har du noget familie der bruger Boxer som har et ekstrakort de evt kan undvære?
Avatar billede Blueeyez Mester
09. juni 2014 - 22:59 #2
Du skriver du er uden internet, så nu spørger jeg blot for at blive klogere..

Er din ipad på 3g eller 4g?
Hvor stor en data pakke har du? (Der vil blive brugt en del data)
Avatar billede larsen45 Juniormester
10. juni 2014 - 08:28 #3
Gør som mange andre som har sommerhus, få dig et fritids abonnement fra f.eks. viasat så kan du ringe ind og åbne op til viasat tv når du er i sommerhuset, og kun betale for de timer / dage du har brug for det, og når du forlader sommerhuset igen, ringer du lige og siger de skal stoppe for det igen.

Jeg ved mange som har campingsvogn bruger samme princip løsning.
det eneste det kræver er en parabol på taget og en modtager naturligvis, som du selv må betale for 1 gang som du så ejer selv efterfølgende.
Avatar billede 7th Praktikant
10. juni 2014 - 15:25 #4
Min ipad har 4g, men jeg har ikke noget abonnement til den, bruger den kun med wifi.

Der er en i familien, som har Boxer, men har intet ekstrakort. Men det ser ud til at være en fin og billig mulighed med ekstrakort.

Det lyder dyrt og bøvlet at skulle investere i en parabol for at kunne se tv i en måned om året. Kan du give et groft skøn på hvad et fritidsabonnement koster?
Avatar billede 7th Praktikant
14. juni 2014 - 10:31 #5
Jeg vil gerne uddele point for tippet om Boxer ekstrakort.
Avatar billede 220661 Ekspert
14. juni 2014 - 11:52 #6
God tv kigning :-) og tak for point
Avatar billede chrras Praktikant
19. juni 2014 - 12:26 #7
Du kan da benytte dig af Boxers TV2-kort abonnement til 39 kr/måned. Det koster godt nok 400kr i oprettelse: http://www.boxertv.dk/produkter/Kun-TV-2/

Jeg har det året rundt, primært pga. Tour de France. Jeg er ikke specielt tilfreds med Boxer grundet dårlig kundeservice og diverse problemer, men det går an. Så længe jeg har egen antenne er der ikke rigtig andre muligheder ;)
Avatar billede 220661 Ekspert
19. juni 2014 - 16:02 #8
#7 Har ikke haft problemer med Boxer. Kører Flex 8 uden problemer.
Har ikke haft behov for at kontakte kundeservice, så det har jeg ikke erfaring med
Avatar billede 7th Praktikant
23. juni 2014 - 11:21 #9
Boxers TV2-kort abonnement er næsten dobbelt pris i forhold til et ekstra kort pga. oprettelsesgebyr :-)
Avatar billede Anders Brandborg Praktikant
15. februar 2018 - 12:03 #10
Boxers TV2-kort stiger med 10 kr./måned hvert år. Nu koster det 69 kr. I 2016 kunne man sætte det i bero, når man ikke brugte det i vinterhalvåret for 49 kr. I 2017 var de 49 kr. blevet til 299 kr., så det blev 5 kr. dyrere at sætte det i bero i 5 måneder end at lade være. Lige efter 1.november, hvor jeg ville have sat det i bero, steg prisen så til 69 kr. pr. måned, så jeg ville kunne have sparet 50 kr. ved at sætte det i bero, hvis jeg havde gjort det inden 1.november. Et yderst gennemtænkt og utiltalende forretningsstrategi.