Avatar billede delany Praktikant
15. juni 2014 - 14:53 Der er 4 kommentarer

Synkronisere kalender i ms outlook

Hej!
Jeg vil gerne kunne synkronisere kalender og kontakter mellem bærbar og stationær pc.
Bærbar kører med Vista og office2007
Stationær kører Windows7 og office2010, begge i hjemmenetværk.

Evt. en løsning, hvor mobil Samsung Galaxy Y trådløst synkroniserer de to maskiner.

På forhånd mange tak.
Avatar billede kemi66 Nybegynder
15. juni 2014 - 19:14 #1
Findes et program der hedder Allway Sync.
Ved ikke om det er noget.. ;-)
16. juni 2014 - 14:56 #2
... kommer (også) an på hvilken MAIL opsætning / Udbyder du har ?

POP3 (gemmes lokalt) eller IMAP (Gemmes på serveren)
Avatar billede delany Praktikant
17. juni 2014 - 20:03 #3
Tak for forslaget.
Det jeg forestillede mig var at bruge den trådløse wifi til at synkronisere kalendere og kontaktpersoner.
Venlig hilsen
18. juni 2014 - 01:44 #4
Se #2 ..

PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...