Avatar billede Berthelmast Nybegynder
17. juni 2014 - 23:42 Der er 6 kommentarer

Leder efter et TV til omkring 3-4 tusinde kroner.

Hej Eksperten

Jeg har længe ledt efter et rigtig godt TV til omkring maks 4000 kr. Jeg skal primært bruges til at tilslutte min Zaptor Box, og jeg har derudover også en PS4. Kravene er altså, at TV'et skal kunne samarbejde med min Playstation optimalt, så den ikke bliver holdt billedet ikke bliver holdt tilbage af TV'ets kvalitet. Er det muligt? så vidt jeg ved understøtter PS4 ikke 4k kvalitet og det er derfor ikke et krav.

Jeg kigger i øjeblikket på: https://www.komplett.dk/philips-42-led-tv-42pft520912/811125#!tab:info
Er det en mulighed og er det godt til prisen?
Tak på forhånd

Thomas.
Avatar billede Blueeyez Mester
18. juni 2014 - 00:10 #1
Kig ved Bilka og elgiganten.. De har en 50" til under 4000 med samme specs som den du har fundet..
Avatar billede Berthelmast Nybegynder
18. juni 2014 - 00:17 #2
Kan jeg få et link?
Avatar billede Blueeyez Mester
18. juni 2014 - 09:43 #4
Har du os kigget ved elgiganten?
Avatar billede Berthelmast Nybegynder
18. juni 2014 - 10:37 #5
Ja, jeg har også kigget hos elgiganten. Deres TV ser dog ud til kun at have 50 hz
Avatar billede Blueeyez Mester
18. juni 2014 - 10:53 #6
Okay ;-)