Avatar billede themask888 Juniormester
20. juni 2014 - 20:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ny bærbar

Hey

Jeg skal ud og investere i en ny bærbar men budgettet er begrænset. Har fundet denne Sony som ser lækker ud og ser ud til at have gode beskrivelser: http://www.proshop.dk/Baerbar/Sony-VAIO-Fit-15E-SVF1521A7E-2440060.html

Det jeg er i tvivl om er processoren og RAM. Hypen lige nu går jo på Intels Icore processorer, så keg vil høre om nogen af jer kan give en kommentar til denne bærbars processor samt specifikationer.

Bærbaren skal primært bruges til kontorarbejde: internet, mail, databehandling, office, webcalls. Men ud over det skal den bruges lidt privat til film på nettet osv. Ikke behov for det helt store grafik til spil..

Hvad synes I om denne bærbar? Er der andre I kan anbefale i denne prisklasse?
Avatar billede Widefelix Novice
20. juni 2014 - 20:28 #1
Hvad skal du bruge den til gennerelt?
Avatar billede themask888 Juniormester
20. juni 2014 - 20:39 #2
Som beskrevet er det primært en arbejdsbærbar, så almindeligt kontorarbejde og salgsdatabehandling. Dette kræver en bærbar der ikke crasher pga forskellige åbne programmer.

Skal desuden bruges til online-streaming - ille så meget til spil...
Avatar billede themask888 Juniormester
21. juni 2014 - 16:13 #3
Jeg har desuden kig på disse 2 i den samme prisklasse:

Acer:
http://www.fona.dk/elektronik/elektronik-produkt/notebook?navn=acer-bærbar-pc-v5-571g-33218g50dakk&id=0-4406904640

Lenovo:
http://aditor-butik.se/products/Datorer/Barbara/Lenovo/Lenovo-ThinkPad-L440-20AT-14-Core-i5-4200M-?prodid=1275287

Hvilken ville I anbefale i denne prisklasse blandt de 3 nævnte? Jeg synes design mæssigt er Sonys virkelig lækker men synes ikke så meget om processoren.

Aceren ser ud til at have kraftig grafik, men alt i alt ser Lenovoen som den bedste.

Hvad synes I?
Avatar billede themask888 Juniormester
02. december 2014 - 15:23 #4
Fik købt Lenovoen til sidst så spørgsmålet lukkes hermed...