Avatar billede Dilaws Nybegynder
30. juni 2014 - 00:24 Der er 9 kommentarer

Netværk efter formatering

Hej
Jeg har lige fået formateret min computer og har ikke helt styre på det. Det ser ud til at formatering er gået fint, men jeg kan ikke logge på nettet. Jeg har ikke så meget styr på det, men det ser ud til at der ikke er noget netværkskort eller jeg kan ikke finde den. Er der nogen der kan hjælpe?
30. juni 2014 - 01:14 #1
Du mangler sikkert driversene til dit netværkskort. Tjek computer producentens hjemmeside eller anvend driver DVDen, hvis du har en med.
Avatar billede Dilaws Nybegynder
30. juni 2014 - 04:45 #2
Hvordan skal jeg hente driverten ned, når jeg ikke kan koble internet til?
Avatar billede Blandy Praktikant
30. juni 2014 - 07:31 #3
Du må finde en alternativ computer at gøre det fra. Går ud fra du ikke har nogen driver cd, som evt fulgte med maskinen?
30. juni 2014 - 08:57 #4
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, ... ?

Fabrikat, model, type, ... på PC'en ?

---

Velkommen til E. ...
Avatar billede Dilaws Nybegynder
30. juni 2014 - 14:00 #5
Jeg har ikke fået noget cd med min computer.
jeg har windows 7, på Acer Aspire 5V -5 series
30. juni 2014 - 15:27 #6
Du skal havde fat i enten Lan, Wireless LAN eller begge dele fra http://us.acer.com/ac/en/US/content/drivers

Jeg kann kan ikke finde driver for dig, da du ikke har skrevet det specifikke model nummer.
Avatar billede Dilaws Nybegynder
20. august 2014 - 14:23 #7
jeg har hentet dem, og pakket dem ud, men der sker ikke rigtig mere.?
20. august 2014 - 17:06 #8
Du skal enten køre en setup fil eller bruge Enhedshåndtering (Device Manager) til at indlæse driverne.
Avatar billede puren Ekspert
21. august 2014 - 23:50 #9
Dilaws>> kør setup filen det er den nemmeste måde...  bruge af Enhedshåndtering (Device Manager) er en lidt mere clean måde at gøre det på...