Avatar billede daniella86 Nybegynder
01. juli 2014 - 23:53 Der er 7 kommentarer

iphone 5 hjæææælp

Hej,
min iphone 5 viser skærmen et iTunes-ikon og et hvidt usb-kabel, da jeg satte den til en stikkontakt.
Da jeg så sluttede den til iTunes, kom følgende besked:
"iTunes har fundet en iPhone, som er til gendannelse. Du skal gendanne denne iPhone, før du kan bruge den med iTunes.

hvvvaa ska jeg gøre? jeg vil ikke gendanne den, da jeg mister alle mine ting.
Avatar billede Blueeyez Mester
02. juli 2014 - 08:16 #1
Har du prøvet at slukke den og derefter tænde den?
Hvad hvis du tilslutter den din pc med itunes?
Avatar billede Blueeyez Mester
02. juli 2014 - 08:18 #2
Du har iøvrigt ret mange åbne spørgsmål åbne herinde: http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/daniella86
Avatar billede daniella86 Nybegynder
02. juli 2014 - 11:45 #3
den viser appel logoet og så igen tilslut til itunes

når jeg tilslutter til itunes står der at telefonen står til gendannelse
Avatar billede Blueeyez Mester
02. juli 2014 - 12:04 #4
Prøv en anden pc med itunes på.
Avatar billede daniella86 Nybegynder
02. juli 2014 - 12:06 #5
det samme prob :(((((((((
Avatar billede Blueeyez Mester
02. juli 2014 - 12:18 #6
Okay. Har et forslag som nok ikke vil forhindre en nulstilling af din iphone, men det kan måske redde alle data du har på din iphone.

http://www.iphonesrecovery.com/

Prøv med gratis versionen og se om du kan redde noget. Vil dog påpege du kun skal redde det du ikke har i din icloud (kan forestille mig nogle begrænsninger i gratis versionen nemlig).
Avatar billede Ricky Herrera Praktikant
02. juni 2017 - 05:14 #7
Sådan repareres iPhone fast i Apple logo: http://www.mobiledic.com/ios-topics/fix-iphone-stuck-on-apple-logo.html

Dette virker fint på min iPhone 6S