Avatar billede Chrizdrengen Nybegynder
09. juli 2014 - 20:27 Der er 1 kommentar

Computer logger ind på midlertidig bruger

Hej,

Jeg har et problem med min stationære medion computer. Den kører med windows 7.

For at starte fra begyndelsen, så startede det med at, når computeren startede op, så så og lød alt normalt ud indtil inden billedet med logon kommer frem. Her forblev skærmen sort dog med bevægelig cursor.
Jeg får lavet noget reparation af computeren fra Win7 disk. Dette medfører at computeren kommer frem til logon, hvor jeg logger ind. Herefter logger den ind på en midlertidig bruger, hvor den skriver at mine filer ikke er tilgængelige og jeg skal prøve igen senere.

Efterfølgende kører jeg noget kontrol af C-drevet og fejl i hukommelsen uden det giver noget. Jeg forsøger at starte op i fejlsikret tilstand, foretage systemgendannelse og opretter en ny bruger. Alt sammen uden det løser problemet.

Jeg er lidt løbet tør for ideer til hvad jeg ellers kan gøre.

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh. Chriz
Avatar billede Chrizdrengen Nybegynder
09. juli 2014 - 21:16 #1
Har også scannet for virus uden der blev fundet noget.