Avatar billede osman11 Nybegynder
22. juli 2014 - 19:44 Der er 4 kommentarer

computer slukker af sig selv

hej jeg har et proplem jeg køre med windows 7 og min computer slukker af sig selv det skal bare siges jeg er ikke den hel store it nørd
Avatar billede poko1 Ekspert
22. juli 2014 - 20:41 #1
Styresystemer  Workstation Windows 7
Ville dette ikke have været en bedre kategori?
Fortæl lidt mere om under hvilken omstændigheder det sker er det Midt under kørsel eller når den har stået et stykke tid?
Avatar billede osman11 Nybegynder
23. juli 2014 - 12:35 #2
det sker bare i mens jeg bare sufer på nettet og jeg er ny her
23. juli 2014 - 13:57 #3
...er det bare 'BUM'og så er den helt slukket ?

Eller lukker den pænt ned ?

Jeg mistænker VARME problem (i denne tid ...)

Bærbar ? Stationær ?
Avatar billede osman11 Nybegynder
24. juli 2014 - 21:03 #4
Den slukker bare bum men det er ikke varme jeg tror måske det kan være støv