Avatar billede petereliot Nybegynder
28. juli 2014 - 16:01 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

kyeboard skriver automatisk

Når jeg indsætter kursoren i et tekstfelt, begynder at cursoeren automatisk at skrive xxxxxxxxxxx og vil ikke lade mig skrive det jeg selv vil. Det sker i alle felter hvor man kan skrive. Har Wndows 7
28. juli 2014 - 16:56 #1
Har du tjekket at X tasten ikke sidder fast?

Hvis det ikke er tasten, så kan det også være malware. Du kan prøve og som om https://www.malwarebytes.org/ finder noget på dit system.
Avatar billede petereliot Nybegynder
29. juli 2014 - 00:55 #2
Hvordan tjekker man at x-tasten ikke sidder fast?
Jeg har taget pastickappen af. Nedenunder sidder der en lille plasticdup ligesom sutten på en sutteflaste - bare mindre.

Faktisk vil jeg helst koble laptoppens indbyggede tastatur fra (men hvordan?) og bruge et eksternt tastatur via usb-porten.
29. juli 2014 - 07:12 #3
... gælder det også i ganske alm. NOTEPAD ???
Avatar billede petereliot Nybegynder
29. juli 2014 - 11:30 #4
Jeg har en ganske almindelig Lenovo notepad med Windows 7.
Jeg bruger et eksternt tastatur som jeg sætter i usb-stikket.
Dette tastatur virker upåklageligt med andre computere.
Jeg forestiller mig derfor at det er laptoppens indbyggede tastatur der kunne være problemet, men jeg ved ikke hvordan man kobler det fra.
29. juli 2014 - 12:09 #5
... gælder det også i ganske alm. NOTEPAD ???
Avatar billede petereliot Nybegynder
29. juli 2014 - 12:28 #6
ja, da!
29. juli 2014 - 12:34 #7
Hvilken model er din bærbar?
Avatar billede petereliot Nybegynder
29. juli 2014 - 12:43 #8
Lenovo G550
Avatar billede petereliot Nybegynder
29. juli 2014 - 13:29 #9
Tak til alle der har forsøgt at hjælpe. Jeg fandt omsider ud af hvordan man fjerner det indbyggede tastatur på min Lenovo G550.
Nu bruger jeg det eksterne tastatur via USB, og det fungerer!

Løsningen fandt jeg her: https://superuser.com/questions/350759/lenovo-g550-keyboard-removal
29. juli 2014 - 15:57 #10
På bagsiden af keyboardet skulle der gerne stå et PN (part number), det kan du søge på for at finde en butik som sælger det som reservedel.
Avatar billede Antlars Novice
29. juli 2014 - 16:52 #11
Var ikke klar over at du ville have afmonteret dit keyboard.
-Men her er en rigtig god instruktionsvideo. Så kan andre evt. også have glæde af det.

http://www.youtube.com/watch?v=eJzUYSikdRI
Avatar billede petereliot Nybegynder
12. august 2014 - 11:47 #12
Tak for alle svar. I mit tilfælde var det nødvendigt at fjerne keyboardet, før problemet forsvandt. Men der kan åbenbart være andre årsager.