Avatar billede max33 Nybegynder
19. august 2014 - 11:35 Der er 1 løsning

Style i html

Hej har en hjemmeside, hvor jeg man skal juster font størrelsen.

Dette gøres her:

<style>
p.test {font-size: <? echo $FontSize; ?>}
</style>

Det virker fint!

Men når jeg så vil printe det går det galt. Så vil den ikke bruge denne style, har så prøvet:
<style media="print">
<style media="all">
osv.

Jeg kan godt hvis jeg bruger:
<link rel="stylesheet" href="./printstyle.css" type="text/css" media="print" />

Men så får det jo indflydelse på alle hvad jeg vil printe. Ville godt kunne lave så det blev håndteret men hvorfor virker det første ikke?

Har testet i IE og Chrome.
Avatar billede max33 Nybegynder
19. august 2014 - 12:12 #1
Lukker det var en kode fejl som gjorde at style ikke blev læst ved udprintning.