Avatar billede TheYaXxE Juniormester
30. august 2014 - 21:08 Der er 5 kommentarer

Kan ikke finde DR's kanaler.

Hej.
Jeg bor pt. i en lejlighed i Odense. Der er en fælles antenne og et antenne stik i lejligheden, men for at se TV2 osv. skal man have et abonnement med enten Telia, TDC eller Boxer. Men man burde jo stadig kunne se DR's kanaler, men når jeg laver en kanal søgning, kan den ikke finde en eneste kanal.

TV'et er et SONY BRAVIA KDL-32EX402, så det skulle meget gerne have MPEG-4.

Nogle der kan have en anelse om hvad der er galt?

Tak på forhånd :)
Avatar billede Antlars Novice
31. august 2014 - 09:26 #1
Mon ikke der er en antenneforening som man skal tilmelde sig/betale til før de åbner signalet.
Avatar billede Antlars Novice
31. august 2014 - 09:29 #2
PS. Prøv at spørge din nabo hvordan de gør.
Avatar billede claes57 Ekspert
31. august 2014 - 09:55 #3
du skal søge på 'analoge' kanaler - og ikke digitale. så bør det virke.
Avatar billede TheYaXxE Juniormester
31. august 2014 - 11:28 #4
Har prøvet at søge på det analoge, men der er heller ikke noget.
Men man burde da ikke betale for at åbne signalet. DR har man jo ret til at se uden at betale noget, da man allerede betaler det over licensen?
Avatar billede claes57 Ekspert
31. august 2014 - 11:39 #5
og du kan frit bruge en antenne - men hvis du vil have det via en andens antenne(forening), så tager de typisk et gebyr for det. De skal jo vedligeholde antenne og kabler.