Avatar billede Alios44 Praktikant
16. september 2014 - 18:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Min lyd har ændret sig efter at have deaktiveret lydkort

Hej

Jeg havde et problem med min lyd (windows 8.1) altså der var et kryds på lyd-ikonet, og der stod noget lign. med at der ikke var installeret noget lydinput...

så jeg fulgte en guide her på eksperten, og prøvede så at gå ind på enhedshåndtering og deaktiverede så mit lydkort (AMD High Definition Audio Device) og genstartede min pc...

dette virkede så.. jeg fik min lyd til at virke, men jeg kunne klart høre, at min lyd havde ændret sig markant. Der var ikke denne "bløde" lyd længere og den var slet ikke høj, som den var. Det er ret irriterende.

Hvad skal jeg gøre ?

Ps, jeg har fået et mere under "enhedshåndtering" der hedder "Enheden High Definition Audio"...

hjælp!
Avatar billede Alios44 Praktikant
16. september 2014 - 19:33 #1
Avatar billede Alios44 Praktikant
16. september 2014 - 20:58 #2
UPDATE

Jeg har løst problemet ved at lave en systemgendannelse.
Avatar billede 220661 Ekspert
17. september 2014 - 17:25 #3
Ok. Skriv et svar og luk selv tråden igen.
Avatar billede Alios44 Praktikant
17. september 2014 - 18:13 #4
Låst.