Avatar billede moddi100 Seniormester
27. september 2014 - 19:14 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

HijackThis log

Hej,

Jeg har netop scannet computeren som følge af, at den konstant har 99% diskaktivitet.

Se følgende screenshot:
http://imgur.com/mxt3hLu

Malwarebytes finder ikke noget overhovedet. Log fra hijackThis er vedlagt:
http://ge.tt/49Gvjkz1/v/0?c

Nogen ide om hvorfor?

Med venlig hilsen
Morten
Avatar billede 220661 Ekspert
28. september 2014 - 11:07 #1
kan du i listen se hvad der bruger disken så meget? Billedet afslører det ikke.
AVG er orange, men et andet program må også trække kraft samtidigt. Så prøv at trække ned i skyder og se om dette er tilfældet.
Avatar billede Slettet bruger
28. september 2014 - 14:36 #2
klik på "Disk" en gang for at få det er bruger mest i procent op i toppen.
http://i.imgur.com/JD82xYS.jpg
Avatar billede moddi100 Seniormester
28. september 2014 - 15:52 #3
#1 og #2 der er faktisk allerede sorteret efter disk-forbrug. Det eneste der for alvor bruger noget er faktisk AVG.

En reinstallation af AVG har ikke ændret på situationen.
Avatar billede 220661 Ekspert
28. september 2014 - 17:35 #4
Avatar billede 220661 Ekspert
28. september 2014 - 17:43 #5
Kan se du har noget McAffe kørende på computeren også, og det refererer til Cecurity center fra McAffee. Er ikke klar over om det kan konflikte med dit antivirus. Man får jo når man henter opdateringer programmer fra McAffe, som jeg personligt ikke bryder mig om at have på computeren. Jo færre programmer til at beskytte jo mindre konflikter.
Avatar billede moddi100 Seniormester
25. oktober 2014 - 12:19 #6
Lukker her, computeren er blevet sendt til reparation i stedet for, da en formatering ikke hjalp på problemet.
Avatar billede moddi100 Seniormester
25. oktober 2014 - 12:19 #7
og et svar...
Avatar billede 220661 Ekspert
25. oktober 2014 - 14:43 #8
Ok.