Avatar billede syntaxen Novice
06. oktober 2014 - 20:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kalender program til synkronisering med google kalender

Hejsa.
Er ret sikker på det må have været vendt herinde før. Men mine søgekriterier drukner i muligheder der ikke giver mig noget at gå efter, eller at de er over 4-5 år gamle.

Jeg søger et simpelt program der kan vise og editere min google kalender på mit skrivebord.
Forstået sådan at jeg ikke vil have at jeg skal åbne en browser hver gang. Men en kalendar program nøjagtigt lige som en app på mobiltelefonen.

Any idears????

Takker
Avatar billede sve80 Nybegynder
06. oktober 2014 - 22:33 #1
Bruger du Microsoft Office Outlook? Jeg har smidt 20USD efter en Gsyncit-licens, der synkroniserer min lokale Outlook-kalender med min Google-kalender. Det virker perfekt.
Avatar billede syntaxen Novice
06. oktober 2014 - 22:48 #2
Nej, og vil heller ikke have det går igennem mit mail program, for så skal det være åbent og tage skærmplads hele tiden. Det jeg gerne ville have er en skrivebord widget der viser min kalender oversigt, sådan diskret oppe i et hjørne af mit skrivebord.
Avatar billede syntaxen Novice
23. november 2014 - 08:53 #3
Har funder Desktop Icalendar, men det ville være rart med en Freeware version. Og så skal man huske at åbne op for indgående forespørgsler på sin Google konto under indstillinger, ellers for de tredje parts programmer aldrig fat i kalendar og data.