Avatar billede larsv Nybegynder
11. oktober 2014 - 11:33 Der er 3 kommentarer

Opret en outlook invitation fra excel

Hej alle

Jeg har brug for en vba/macro som kan oprette en Outlook invitation fra Excel. Eller hjælp til at gøre det. Den behøver ikke oprette bagom. Funktionen må meget gerne slutte i dialogboksen kalenderinvitation. Jeg har en stor tabel i hvor der på hver linien, stor set er de info som skal bruges. Dog ikke tidspunkt, men dato. Jeg kan ikke umiddelbart finde en løsning på nette. Der er en klog herinde?

Hilsen fra Lars
Avatar billede kim1a Ekspert
11. oktober 2014 - 16:04 #1
Den her er jeg nysgerrig på - så jeg skriver lige for at følge med når og hvis der kommer ideer.
Avatar billede Dan Elgaard Ekspert
13. oktober 2014 - 09:29 #2
Der er en større artikel, på dansk, om, hvordan man kommunikerer med Outlook fra Excel af, her:
http://www.EXCELGAARD.dk/Bib/Outlook/

Go' at blive klog på :-)
Avatar billede kim1a Ekspert
16. oktober 2014 - 10:28 #3
Da Excelgaard ikke lige havde så meget om dette. Rodede jeg lidt rundt, og er kommet frem til dette.

http://gupl.dk/715150/

Jeg har dog ikke luret spidsfindighederne endnu - som f.eks. hvordan man laver invitationen til et heldagsarrangement.