Avatar billede dkkaw Nybegynder
27. oktober 2014 - 11:16 Der er 8 kommentarer

Få browser til at skifte mellem 2 sider

Hej alle

Jeg har en skærm, jeg gerne vil have skifter imellem 2 hjemmesider. Kører win7, browser er lige meget.

Nogen idéer? :-)

PFT
Avatar billede IT-Teknik Nybegynder
27. oktober 2014 - 11:50 #1
Hvis jeg var dig, så ville jeg benytte google chrome.
Helt øverst i google chrome er der nogle faneblade man kan vælge i mellem og derved have 2 hjemmesider kørende i en browser.

Håber det var behjælpelig
Avatar billede dkkaw Nybegynder
27. oktober 2014 - 11:56 #2
Tak for dit svar. Dog har jeg brug for at den skifter automatisk.
Avatar billede MADOlsen Forsker
27. oktober 2014 - 12:52 #3
#1 Så du mener ikke, at man i IE kan have mere end én fane åben ad gangen, eller misforstår jeg noget?
27. oktober 2014 - 14:45 #4
"...den skifter automatisk..." Ikke forstået ?
Avatar billede dkkaw Nybegynder
27. oktober 2014 - 14:53 #5
Jeg har brug for at have en skærm stående, der skifter automatisk mellem 2 hjemmesider.

F.eks. skiftende mellem dr.dk & tv2.dk hvert minut.
27. oktober 2014 - 18:05 #6
Nåååå - altså et slags PROGRAM som skifter mellem 2 "vinduer" ? Som her er tale om en Internetside ...

JEG kender ikke til et sådan ...
Avatar billede Slater Ekspert
27. oktober 2014 - 18:20 #7
- Men det kunne meget hurtigt kodes. To fuld størrelse iframes med siderne i, der skifter med Javascript. No problem.
Avatar billede MADOlsen Forsker
28. oktober 2014 - 09:30 #8
Eller et program der simulerer et tryk på CTRL + TAB med et givent interval. Det ville heller ikke tage mig mange sekunder at kode.