Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2014 - 21:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

OneNote se på anden PC

Jeg har installeret OneNote, og det kører som det skal.
Mit spørgsmål er så, hvordan kommer jeg til at se noterne på min bærbar og iPad?
Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2014 - 00:11 #1
Man kan vist kun se det over nettet.
Avatar billede matlerbru Nybegynder
30. oktober 2014 - 09:39 #2
du skal ligge ind på onenote på den anden computer, men du kan kun hvis du gemmer det over onedrive.
Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2014 - 12:22 #3
Tak for dit indlæg, men jeg har ikke OneNote på min bærbar. Jeg kan tilgå det gemmen nettet, men så skal jeg gå ind på min Microsoft konto, og det forandrer windows opsætning. Jeg havde troet, at man kunne tilgå programmet fra taskbar, ligesom på min stationære.
Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2014 - 18:54 #4
Jeg har installeret OneNoted på min iPad (gratis) og der fungerer det rigtig godt, kan modtage og skrive begge veje.