Avatar billede martin_shearer Nybegynder
05. december 2014 - 16:49 Der er 3 kommentarer

hjælp til ændring

hej. jeg har nedenstående script.

hvordan får jeg lavet det "html" venlig (så den kan vises i html side.) og sådan at det ikke åbner i nyt vindue ?

<table border="0" cellspacing="0" cellpadding="0">
  <form name="form1" id="d_form_login" method="post" target="_blank" action="https://www.deltaplan.dk/deltaplan_route/index_continue.php" onSubmit="window.open('', 'deltaplan_login', 'location=no,toolbar=no,status=no,menubar=no,width=780,height=580,scrollbars=yes,resizable=yes'); this.target = 'deltaplan_login'; setTimeout('document.forms[\'d_form_login\'].reset();', 500); ">
  <tr>
    <td align="center" valign="top">
      <table cellspacing="0" cellpadding="5">
        <tr>
          <td>
            <b><font size="1">Brugernavn:</font></b><br /><input type="text" name="username" size="16" maxlength="16" value="">
          </td>
        </tr>
        <tr>
          <td>
            <b><font size="1">Password:</font></b><br /><input type="password" name="password" size="16" maxlength="16">
          </td>
        </tr>
        <tr>
          <td>
            <input type="submit" name="submit_login" value="Log på">
          </td>
        </tr>
      </table>
    </td>
  </tr>
</form>
</table>
Avatar billede martin_shearer Nybegynder
05. december 2014 - 16:54 #1
mit problem er at hver gang jeg smider denne kode ind via. source code. så forsvinder selve:
<form name="form1" id="d_form_login" method="post" target="_blank" action="https://www.deltaplan.dk/deltaplan_route/index_continue.php" onSubmit="window.open('', 'deltaplan_login', 'location=no,toolbar=no,status=no,menubar=no,width=780,height=580,scrollbars=yes,resizable=yes'); this.target = 'deltaplan_login'; setTimeout('document.forms[\'d_form_login\'].reset();', 500); ">

Delen, så login funktionen ikke virker. har så fået af vide, det kan være noget med "WYSIWYG" ikke kan læse den del ?
Avatar billede nissen2630 Novice
05. december 2014 - 21:05 #2
Ret eller fjern target="_blank" til target="_self" da dette er default
Se evt her : http://www.w3schools.com/tags/att_a_target.asp
Avatar billede nissen2630 Novice
05. december 2014 - 21:22 #3
Er ikke sikker på at jeg ved hvad du mener..Men hvis du fjerner hele onSubmit="window....... " så åbner login i samme vindue som du er i