Avatar billede milter Ekspert
02. juni 2016 - 22:24 Der er 3 kommentarer og
4 løsninger

Forslag til ekspertens nye indgangsside

Vi benytter sikkert alle eksperten.dk, som nu er blevet til computerworld.dk/eksperten, på mange forskellige måder, men i det nye design savner jeg muligheden for på indgangssiden at kunne vælge "Se flere nye spørgsmål" under rubrikken "Seneste Spørgsmål"

Er jeg den eneste, har jeg overset noget, eller ....?
Avatar billede Slater Ekspert
02. juni 2016 - 22:35 #1
Du skal bare trykke på "gennemse kategorier" eller "se alle kategorierne her" i toppen.
Avatar billede store-morten Ekspert
02. juni 2016 - 22:36 #2
Jeg bruger: http://www.computerworld.dk/eksperten/spm som indganside, hvor der er "Se flere nye spørgsmål" under denne.
Avatar billede Dan Nim Seniormester
02. juni 2016 - 22:42 #3
Du kan have en pointe -. da du ikke er den første der har spurgt efter det. Tak for input - Vi ser på at få det gjort mere tydeligt.
Avatar billede milter Ekspert
02. juni 2016 - 23:42 #4
#1 og 2.
I har ret, men, som jeg skriver, vi bruger helt sikkert alle sitet på forskellige måder. I beskriver begge grunden til min "kritik" ret tydeligt ved at forklare, at man bare skal klikke et par steder mere for at komme frem til det, jeg mangler. For mig (og mange andre) er en brugervenlig side en side, hvor man ikke behøver søge og søge og klikke og klikke og klikke, for at forsøge at finde det, man leder efter :-)

#3.
Tak. Og forøvrigt undrer det mig en smule, at man ikke på computerworld.dk kan finde et link til computerworld.dk/eksperten. Vil man ikke vedkende sig slægtsskabet, eller ....?
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
03. juni 2016 - 00:04 #5
#4
Tak. Og forøvrigt undrer det mig en smule, at man ikke på computerworld.dk kan finde et link til computerworld.dk/eksperten. Vil man ikke vedkende sig slægtsskabet, eller ....?

prøv at se i menu linjen helt ude til højre på computerworld.dk der er et logo
Avatar billede milter Ekspert
03. juni 2016 - 00:25 #6
#5.

Jamen, du har jo helt ret. Tak. Måske skyldes min overseelse al malingen på mine briller efter 5 dage med maling af loft og vægge i hele huset :-)

Eller måske skyldes det, at jeg gennem 12 år har kendt siden som eksperten.dk og ikke som exp.dk
Avatar billede store-morten Ekspert
03. juni 2016 - 05:32 #7
Det er nu smart man kan skrive: www.exp.dk
I stedet for: http://www.computerworld.dk/eksperten