Avatar billede jcr18 Professor
20. januar 2024 - 10:09 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

behov for indsættelse af screenshots

Jeg forstår simpelthen ikke, at man ikke tilbyder brugerne at kunne indsætte billeder/screenshots når man lægger et spørgsmål ind?
Det er da det nemmeste at kunne vise problemstillingen i stedet for at skulle forklare eller begynde at uploade links.
Avatar billede fase Professor
20. januar 2024 - 10:14 #1
Vi er helt enige. Det er underligt, at man i et forum som Eksperten i Computerworld ikke kan indsætte billeder. Det er muligt i andre fora om computere.
Avatar billede 220661 Ekspert
20. januar 2024 - 10:55 #2
Vi anbefaler typisk denne side https://da.imgbb.com/ som værktøj til at lægge billeder på Eksperten da det er en fri service
Avatar billede 220661 Ekspert
20. januar 2024 - 10:57 #3
Jeg er i øvrigt enig i dit spørgsmål. Bruger også et par andre support sider der er facebook baserede.
Avatar billede jcr18 Professor
20. januar 2024 - 11:15 #4
220661>meget fint du lige linkede uploade muligheden. Den vil jeg klart bogmærke:)
Avatar billede 220661 Ekspert
20. januar 2024 - 11:34 #5
Velbekomme. Godt du har lagt dit spørgsmål i den rette kategori. Jeg kunne dog desværre tvivle på det får en løsning, selvom der ind imellem sker ændringer. Skrev for nogen tid siden en rettelse til klokken hvor man kan se hvem der har skrevet i tråde. Der var dengang den fejl at brugte man den og der var flere punkter der viste en rød prik, så forsvandt alle sammen når men valgte en. Jeg efterlyste dengang en funktion hvor de andre forblev, og at man kunne vælge en knap der hed marker alle som læst og bibeholdt dem man ikke havde åbnet. Der gik noget tid før det blev implementeret, men nu hvor vi ser den føler jeg den fungerer rigtig godt.
Avatar billede 220661 Ekspert
20. januar 2024 - 11:59 #6
Kunne måske være en knap til link til side man kan bruge til billeder.
Det her er kun et eksempel.
https://ibb.co/VY8h24k
Avatar billede 220661 Ekspert
20. januar 2024 - 12:01 #7
Kan placeres andre steder også så synes om virker korrekt og viser det den skal.
Avatar billede 220661 Ekspert
20. januar 2024 - 14:30 #8
Der burde faktisk også være en knap der hvor spørgsmålet stilles så billedet ligger i spørgsmål fra start af.