Avatar billede aleq Juniormester
12. august 2016 - 01:19 Der er 7 kommentarer

Downloade alt indhold fra et website (free loops MP3 fiiler)

Hej

http://www.flashkit.com/loops/

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at downloade alle disse gratis musik loops på en smart måde i stedet for at downloade dem én ad gangen.

Prøvede lige at downloade lidt med "HTTrack Website Copier" men den ser ud til at downloade alt muligt andet end selve MP3 filer.

Når jeg undersøger stien for en af disse mp3 filer, siger den at den ligger på http://www.flashkit.com/imagesvr_ce/flashkit/loops/ men den underside er ikke tilgængelig og jeg får fejl når jeg indtaster den i programmet.

Nogen der har nogle gode råd?

På forhånd tak
Avatar billede claes57 Ekspert
12. august 2016 - 12:01 #1
Avatar billede aleq Juniormester
19. oktober 2016 - 19:06 #2
Det virker ikke :/ den downloader mange forskellige filer men ikke mp3 filer. Hvad gør jeg forkert?
Avatar billede claes57 Ekspert
19. oktober 2016 - 19:57 #3
så har de nok beskytte den mappe med filer mod web-copy tools. Det er da også for galt ;)
Avatar billede aleq Juniormester
21. oktober 2016 - 09:50 #4
Det giver bare ingen mening, at deres filer er tilgængelige en ad gangen, men at man ikke må få adgang til hele deres mappe. Er der en måde at "snyde" systemet på, ved at bilde mit website-download-program om, at den skal have få adgang til én fil ad gangen og så downloade det?
Avatar billede claes57 Ekspert
21. oktober 2016 - 10:19 #5
se, om du kan få lavet en indholdsfortegnelse (alle filnavne i en liste). Så burde disse kunne hentes via et script/php en ad gangen.
Avatar billede aleq Juniormester
23. oktober 2016 - 12:02 #6
Jeg aner ikke hvordan. Jeg er helt blank på det område. Håber, at nogen kan hjælpe.
Avatar billede claes57 Ekspert
23. oktober 2016 - 12:22 #7
Den er jeg også blank på. Accepter dit sidste indlæg så spørgsmålet lukkes - og opret så et nyt, hvor du beskriver opgaven med at hente en oversigt og alle mp3 filer ud en ad gangen via et script.
Ved at lukke her, så kommer der nye øjne på opgaven.