Avatar billede Slettet bruger
15. august 2016 - 09:43 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Java webhotel

Jeg skal bruge et webhotel til et Java/JSP projekt. Det er ikke særligt omfattende, så det behøver ikke at være professionel kvalitet.

Er der nogen der kan anbefale et sted?
Det behøves ikke at være et dansk site.

Og, nej, jeg kan ikke bare kode i PHP/.NET eller andet :-)
Avatar billede Slater Ekspert
15. august 2016 - 12:33 #1
Kan du finde ud af selv at installere det? I så fald ville jeg bare gøre, som jeg som regel gør, når jeg skal bruge en udviklingsserver: leje en VPS, f.eks. en Droplet fra Digital Ocean til $5 om måneden, og installere Apache Tomcat eller lignende på den. Så har du fuld kontrol og afhænger ikke af et webhotels support.

Der er så vidt jeg kan se desværre ingen one-click app til Tomcat eller anden JSP-server på Digital Ocean.
Avatar billede arne_v Ekspert
15. august 2016 - 13:24 #2
Der er masser af muligheder indenfor VPS/IaaS. Inkl. AWS.

Mulighederne indenfor webhotel/PaaS er mere begraensede.

Men indenfor PaaS er der Google App Engine. Java 1.7 og Servlet 2.5. Jetty ikke Tomcat. Og du kan faktisk starte op gratis.
Avatar billede Slettet bruger
16. august 2016 - 22:40 #3
Det ser ud til at der er enighed om VPS, hvilket også svarer til mine forventninger. Jeg prøver DigitalOcean eller Google App Engine.

Tak for svarene :-)