Avatar billede Slettet bruger
07. oktober 2016 - 20:01 Der er 43 kommentarer og
2 løsninger

Ingen lyd på internet side

Kan ikke finde ud af hvor jeg skal oprette dette. Er ikke noget der bare hedder 'Internet'. Er det forket, må I flytte det.

Jeg har ikke andet end lydproblemer. Første virker mit l*rte headet pludselig ikke mere. Nu er den gal på en internet side. Denne: http://www.lostudioitaliano.com/DK/studio.asp

Når jeg klikker på et ord (angivet med link) skal der komme lyd. Det gør der pludselig ikke længere. Får besked øverst på siden om jeg skal opdatere Adobe Flash Player. Vil jeg gøre det, får jeg at vide den ér opdateret. Derudover står der jeg skal kontrollere at flash ikke er deaktiveret i browseren (det ved jeg ikke hvordan man gør).

Har ingen ide om hvad jeg skal gøre ved det. Håber nogen kan hjælpe.

Google Chrome.
Har via media player tjekket det ikke er højtalerne der er et problem med. De virker.
Avatar billede Slettet bruger
07. oktober 2016 - 20:03 #1
Nåh ja, skulle jo nok have oprettet spørgsmålet under browsere. Shit! Nå, for sent ...
Avatar billede poko1 Ekspert
07. oktober 2016 - 20:31 #2
se om internet højtaler ikke er afbrudt Højre klik på højtaler tryk åben højtaler
https://billedeupload.dk/images/HKCSQ.jpg
Avatar billede Slettet bruger
07. oktober 2016 - 20:42 #3
I det vindue har jeg kun 'Enhed' og 'Programmer'.
Avatar billede Slettet bruger
07. oktober 2016 - 20:43 #4
Ser kun ud til det er den side. Har lige prøvet YouTube. Der er lyd på.
Avatar billede Slettet bruger
07. oktober 2016 - 20:47 #5
Har lige konstateret det virker i Explorer. Men jeg vil meget gerne have det til at virke igen i Chrome, da jeg flere grunde foretrækker at bruge den.
Avatar billede poko1 Ekspert
07. oktober 2016 - 21:03 #6
Der kommer aldrig andet end iE på mine Computere!
Avatar billede poko1 Ekspert
07. oktober 2016 - 21:41 #7
Du kunne jo i dette tilfælde lægge denne genvej ud på skrivebordet højreklikke på det og vælge i Explorer.
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2016 - 03:46 #8
Flere af de sider jeg bruger i forbindelse med mit italiensk, fungere bedst i Chrome. Så jeg har en anden oplevelse ...

Så skal jeg meget af tiden  skifte mellem to browsere, i stedet for at have alle sider på fane blade i den samme. Det dur bare ikke.

Det har fungeret før, så det må kunne fungere igen ...!
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2016 - 03:47 #9
Andre der kan hjælpe?
Avatar billede 220661 Ekspert
08. oktober 2016 - 12:31 #10
Har du prøvet at rense med CCleaner der fjerne gamle cookies osv.?
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2016 - 16:02 #11
ofte starter flash filmplayere osv på en side, med at der er skruet helt ned for lyden. steam gør det.  gå ned i hjørnet af afspillerens vindue, og se om lyd er skruet ned eller mutet
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2016 - 18:40 #12
#11 Der er hverken skruet ned eller mutet.

Jeg får jo som nævnt en fejlmeddelelse øverst på siden:

FEJL: Sitet kan ikke afspille lyden.
For at løse problemet bedes du opdatere Adope Flash Player på din computer til den nyeste version. Har du allerede den nyeste version, kan du prøve at geninstallere den. Check også, at Flash ikke er deaktiveret i din browser.

#12 Nej. Det prøver jeg så.

Er kommet i tanke om en ting mere jeg kan forsøge (hvis #11 ikke virker). Afinstallere den og installere igen. Men kan jeg på en eller anden måde tage backup først, så jeg ikke mister alle mine links i Genveje i venstre side og i Bogmærkelinjen foroven?

genveje bogmærkelinjen
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2016 - 18:41 #13
Hov, glemte at slette de to rod til sidst ...
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2016 - 18:44 #14
CC Cleaner - skal jeg bare lade alt være som det er fra installation og klikke "Analyser" og "Kør rens"?
Avatar billede 220661 Ekspert
08. oktober 2016 - 18:50 #15
#14 Ja det gør du. Har aldrig haft problemer når den køres på standard indstillinger.
Avatar billede 220661 Ekspert
08. oktober 2016 - 18:51 #16
PS man kan køre rens direkte hvis dette ønskes. Så analyserer den og renser til sidst.
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2016 - 18:53 #17
Har kørt den. Problemet er der stadig.
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2016 - 18:54 #18
#12

Vil prøve at afinstallere / installere. Kan jeg på en eller anden måde tage backup først, så jeg ikke mister alle mine links i Genveje i venstre side og i Bogmærkelinjen foroven?
Avatar billede 220661 Ekspert
08. oktober 2016 - 19:01 #19
Prøv lige at gå i enhedshåndteringen og find dit netkort.
Højreklik på det og vælg fjern.
Genstart pc og se om det har hjulpet
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2016 - 19:12 #20
Mit netkort?
Mener du dette: https://s18.postimg.org/n0lr4qo7d/Udklip.jpg
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2016 - 19:22 #21
Troede ikke man uden videre kunne fjerne dét. Bare du er 100 % sikker på jeg efter opstart igen har internet. Ellers er jeg virkelig på den.
Avatar billede 220661 Ekspert
08. oktober 2016 - 19:28 #22
#20 Ja det er det jeg mener.
Windows genfinder hardwaren og geninstallerer det.
Om det løser dit problem kan jeg dog ikke love. fejlen kan lige så godt ligge i Windows.
Men det er forsøget værd at prøve.
Avatar billede 220661 Ekspert
08. oktober 2016 - 19:31 #23
Hov troede det var i en anden tråd jeg skrev hvor der ikke var netforbindelse.
Se bort fra at fjerne netkortet. Det hjælper ikke på dit problem.
Avatar billede 220661 Ekspert
08. oktober 2016 - 19:33 #24
#18 Man kan eksportere og herefter importere oplysninger fra browseren så du kan gendanne denne når du har installeret om.
Avatar billede poko1 Ekspert
08. oktober 2016 - 19:33 #25
Prøv at se denne vejledning på hvordan jeg kører Ccleaner. I slutningen af vejledningen kan du se hvordan man gemmer sine COOKIES dem man har lock ind på så de ikke forvinder.
http://www.filedropper.com/ccleaner
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2016 - 19:43 #26
#24 Ok. Men det kan jeg ikke finde ud af. Ved jeg ikke hvordan man gør. Men må jo prøve om jeg kan finde ud af det online.

#25 Jeg kan ikke se nogen vejledning.
Jeg fjernede flueben ved cookies. Ellers lod jeg den være som den var indstillet til at rense.
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2016 - 19:55 #27
Nåh..., okay, er med.
Avatar billede poko1 Ekspert
08. oktober 2016 - 19:56 #28
Har du downloadet vejledningen? det er en PDF fil
Avatar billede 220661 Ekspert
08. oktober 2016 - 19:56 #29
#26 https://support.google.com/chrome/answer/96816?hl=da
Bruger ikke selv Crome, men under bogmarkeadministrator er der ikke også et importer mulighed ud over eksporter?
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2016 - 19:59 #30
Hmm... det med at stole på den, når den skal rydde op i registrerings databasen, er det ikke risikabelt ... :/
Kan bare huske der er meget delte meninger om at lade de forskellige programmer der kan det, gøre det.
Avatar billede 220661 Ekspert
08. oktober 2016 - 20:04 #31
#30 Det er jo helt dit eget valg at bruge CCleaner. Jeg har brugt den stort set fra den kom frem, og den har aldrig lagt mine computere ned. Tager ej heller backup når jeg bruger den.
Men igen det er op til dig selv om du vil køre den
Avatar billede 220661 Ekspert
08. oktober 2016 - 20:06 #32
Og det gør poko1 heller ikke kan jeg se når jeg ser den fine vejledning :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
08. oktober 2016 - 20:09 #33
En tur med disse to programmer skader heller ikke din computer:
Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://downloads.malwarebytes.org/mbam-download.php
For du en error code når du installerer så kig lige på denne tråd:
https://forums.malwarebytes.org/index.php?/topic/149048-internal-error-expression-error-runtime-error-at-79177-external-exeption-e06d763/
Gerne lige lægge loggen ind der kommer når den er færdig

Prøv at hente AdwCleaner her:
http://general-changelog-team.fr/fr/downloads/finish/20-outils-de-xplode/2-adwcleaner
Start programmet, og når det er startet trykker du på [Scan]
Pc scannes, og ved endt scanning skal du trykke på [Clean].
Og derefter (automatisk) genstart...
Tilbage fra genstart kommer en log, som du gerne må kopiere herind.
Højreklik på filen - Kør som Administrator.
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2016 - 20:34 #34
Jeg har kørt første del af Cleaner ("Rens"). Vidste da ikke der var mere man skulle gøre. Men ok, så lader jeg den rense reg. også.
Ja jeg har hentet vejledningen. Der gik lidt tid inden det gik op før mig det var en fil til download ...

Jeg har skannet med både SuperAntispyware og malwarebytes. Har begge på computeren i forvejen. Mit AV indeholder også værn mod spyware. Er der så grund til også at køre AdwCleaner?

#26 ikke lige der.
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2016 - 20:37 #35
Har kørt resten af Cleaner. Det hjalp ikke. Stadig samme fejlmeddelelse og ingen lyd på siden.
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2016 - 20:41 #36
Det er f*cking håbløst. Har fundet en vejledning til backup af Chrome. Men den er ikke til at forstå.
Med alle de computer problemer jeg pludselig har fået, er det lige før jeg siger fuck det og kapitulerer.
Avatar billede poko1 Ekspert
08. oktober 2016 - 20:51 #37
For at sige min ærlige mening så forstår jeg ikke at nogle oerhovedet vil bruge Microsoft når de ikke vil bruge de programmer der følger med! det svarer jo stort set til at købe en Ferrari og bytte motoren ud med en fra en Skoda!
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2016 - 22:45 #38
Det har ikke noget at gøre med at det er Microsoft. Jeg er ligeglad med hvad det hedder. Som jeg skrev tidligere i tråden, fungere flere af de sider jeg bruger,  bedst i Chrome.
En jeg bruger som supplement til at få banket grammatikken på plads med, er denne: https://www.duolingo.com/ Den køre - hos mig - ELENDIGT i Explorer!
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2016 - 22:46 #39
Og så er Microsoft vist lidt mere, end en browser ....
Avatar billede poko1 Ekspert
08. oktober 2016 - 22:51 #40
Som knægten rigtigt sagde " Han har jo slet ingen tøj på "
Avatar billede Slettet bruger
09. oktober 2016 - 00:54 #41
Har geninstalleret Chrome. Det løste ikke problemet. Men kan sgu heller ikke finde ud af at slette den helt, åbenbart. Efter geninstallering skulle jeg ikke importere html filen / backup'en. Alle bogmærker var der allerede. Det samme var genvejen i proceslinjen.

Hvad gør jeg forkert??

Håber der er en der vil hjælpe.
Avatar billede Slettet bruger
09. oktober 2016 - 00:56 #42
Og alle log ind oplysninger (brugernavne og passwords) er der også automatisk igen. Hvordan sletter man lortet helt, så man kan installere HELT forfra?
Avatar billede Slettet bruger
09. oktober 2016 - 00:58 #43
Er tilsyneladende ingen indstillinger der er blevet nulstillet. Dermed logisk nok heller ikke hvad-det-end-er-der-er-årsagen til lydproblemet ...
Avatar billede Slettet bruger
10. oktober 2016 - 18:14 #44
What ever. Så opretter jeg bare et nyt spørgsmål med det.
Avatar billede Slettet bruger
12. oktober 2016 - 16:25 #45
Kan alt sammen være lige meget nu. Problemet har løst sig selv!